10 exercitii pentru maini care amelioreaza durerile articulare

Exercitii pentru articulatii

Sus 1.

Motivul se datoreaza faptului ca au bazinul mai larg, muschii coapsei avand tendinta de a trage rotula genunchiul in un set de exerciții pentru durerile articulare. Drept urmare, zona piciorului de la genunchi in jos se inflameaza si devine din ce in ce mai dureroasa. Vestea buna este ca pentru astfel de dureri se pot practica o serie de exercitii ce iti fortifica musculatura coapsei muschiul cvadriceps avand efect benefic asupra rotulei. Un set de exerciții fizice pentru durerile articulare. Articulații Rigide După Antrenament Foarte importanta este incalzirea timp de 5 minute cu exercitii de gimnastica usoare, cum ar fi mersul sau pedalatul pe o un set de exerciții fizice pentru durerile articulare medicinala, pentru a mari aportul de sange catre muschi, prevenind astfel posibile accidentari si blocajul muschilor.

Strangerea pumnului Puteti efectua acest exercitiu excelent pentru articularii oriunde, mai ales atunci cand simtiti ca articulatiile devin rigide. Incepeti prin a tine mana stanga intinsa, apoi strangeti usor pumnul, cu degetul mare deasupra mainii miscarea trebuie sa fie blanda.

Deschideti apoi palma incet si intindeti degetele.

exercitii pentru articulatii

Repetati exercitiul de 10 ori pentru mana stanga si urmati acelasi proces si pentru mana dreapta. Indoirea degetelor Incepeti in aceeasi pozitie ca in exercitiul strangerea pumnului, cu mana stanga intinsa in fata. Indoiti degetul mare in directia palmei, mentineti-l astfel cateva secunde, apoi reveniti.

Exerciții terapeutice pentru durerile articulare

Indoiti degetul aratator spre palma, mentineti secunde si reveniti la pozitia initiala. Procedati in aceeasi maniera cu toate degetele de la manga stanga, apoi continuati sa efectuati miscarile la mana dreapta. Indoirea degetului mare Tineti mana stanga perfect intinsa, apoi indoiti degetul mare spre palma si intindeti-l bine, ca si cum ati vrea ca el sa atinga baza degetului mic daca nu bifati aceasta reusita, nu va ingrijorati, important este sa efectuati intinderea cat se poate de bine.

  • Cum să tratezi un genunchi inflamat
  • Durere articulară geraniu
  • Cum să elimini durerea artrozei articulației șoldului
  • Menisc leziune a clasificării articulației genunchiului

Mentineti pozitia secunde, apoi reveniti cu degetul mare in pozitia initiala. Repetati aceeasi miscare de 10 ori, apoi efectuati exercitiul si cu mana stanga.

Un set de exerciții fizice pentru durerile articulare,

Forma de O Intindeti mana stanga in fata, apoi uniti toate degetele curbandu-le, astfel incat acestea sa realizeze o forma de O. Mentineti pozitia cateva secunde, apoi intindeti degetele perfect. Repetati acest exercitiu de cateva ori pe zi, cu fiecare mana in parte. Miscarea poate fi de ajutor si in momentele in care mainile incep sa para amortite sau rigide.

September 17, 0 0 Nu puţini sunt cei care se confruntă cu inflamaţia articulaţiilor, însoţită de alte simptome supărătoare ca durere sau scăderea mobilităţii. Artrita reprezintă de fapt un semnal de alarmă ce indică existenţa altor boli, fiecare fiind diagnosticată şi tratată corespunzător de către medicul specialist.

Palma in L Puneti palma stanga orientata lateral pe masa, cu partea din dreptul degetului mic lipita pe suprafata si degetul mare orientat in sus. Mentinand acest deget in pozitia mentionata, indoiti artrita în brațele iubirii degetele ale mainii in interiorul palmei, astfel incat sa obtineti o forma de L.

Ramaneti in aceasta pozitie cateva secunde, apoi indreptati degetele si reveniti la pozitia initiala.

  • De ce mă doare articulațiile de pe genunchi
  • Durere ascuțită la cusături în articulații
  • Artroza durerilor articulare ale umărului
  • Când articulațiile rănesc oasele

Efectuati 10 repetari si executati exercitiul si cu mana dreapta. Ridicarea degetelor Un alt exercitiu excelent pentru ameliorarea durerilor provocate de artrita este ridicarea degetelor.

10 exercitii pentru maini care amelioreaza durerile articulare

Tot ce trebuie sa faceti este sa pozitionati palma stanga intinsa pe masa, apoi sa ridicati fiecare deget in parte in ritm lent incepand cu degetul mare.

Tineti degetul ridicat secunde, apoi reveniti in pozitia initiala.

exercitii pentru articulatii

Imediat exercitii pentru articulatii ati terminat exercitiul la mana stanga, continuati exercitiul si cu mana dreapta.

Intinderea incheieturii Incheieturile nu trebuie sa fie nici ele neglijate, deoarece pot deveni dureroase si rigide din pricina artritei. Un bun mod de a le mentine in forma si de a preveni durerile la acest nivel este exercitiul in care tineti mana dreapta intinsa, cu palma in jos. Folosind mana stanga, impingeti palma dreapta in sus, pana simtiti intinderea la nivelul incheieturii si bratului.

exercitii pentru articulatii

Mentineti pozitia cateva secunde, reveniti si efectuati 10 repetari. Efectuati acelasi exercitiu cu mana stanga.

Start în sport: 5 exerciții pentru genunchi care te ajută să scapi de durerile articulare / EP1

Un alt exercitiu excelent pentru incheietura mainii este sa asezati antebratul pe o suprafata plata. Strangeti degetele sub forma unui pumn si indoiti in sus incheietura mainii. Incercati sa nu duceti pumnul catre dreapta sau stanga in timp ce faceti miscarea.

Revista care te menține sănătos

Repetati pana la 10 ori pentru fiecare mana. Deschiderea palmei Persoanele cu artrita exercitii pentru articulatii pot culege beneficii importante si de pe urma acestui exercitiu eficient.

Departati degetele unul de celalalt si tineti-le in aceasta pozitie cateva secunde.

exercitii pentru articulatii